Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Special Needs Intervention and Drama Education in Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060215" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060215 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Special Needs Intervention and Drama Education in Research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Child alienation syndrome and the threatening processes of social informal learning are the basic phenomena that determine special education needs of children brought up in children s homes. Within the inclusive context of special education, the specialneeds education intervention of this group of children is led by the perspective of the quality of their adult life and aimed at strengthening of their social competences. This article presents the application and intervention efficiency with the use ofdrama education forms by an example of long-term research output.

  • Název v anglickém jazyce

    Special Needs Intervention and Drama Education in Research

  • Popis výsledku anglicky

    Child alienation syndrome and the threatening processes of social informal learning are the basic phenomena that determine special education needs of children brought up in children s homes. Within the inclusive context of special education, the specialneeds education intervention of this group of children is led by the perspective of the quality of their adult life and aimed at strengthening of their social competences. This article presents the application and intervention efficiency with the use ofdrama education forms by an example of long-term research output.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    0201

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    34-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus