Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Volba vhodného označení jako metoda řešení úloh

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060886" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060886 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Volba vhodného označení jako metoda řešení úloh

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci forem a metod výuky na střední a vysoké škole. Příspěvek je zaměřen na teorii vyučování matematice na středních a vysokých školách.V příspěvku je na řadě příkladů ukázáno, jak může volba vhodnéhooznačení nebo znázornění usnadnit řešení matematických úloh a problémů, a to i zdánlivě velmi obtížných. Obsahem příspěvku jsou úlohy algebraické, geometrické i jednoduchá funkcionální rovnice. Poukázáno je rovněž na nutnost zařazovat problémové úlohy dovýuky matematiky

  • Název v anglickém jazyce

    The choice of a suitable notation as the method of solving tasks

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of secondary school and university mathematics teaching. The article is devoted to teaching of mathematics. In the article there is shown on a number ofexamples how the choice of a suitable notation or a picture can make the solution of mathematical tasks and problems easier, even of those which seem very difficult. The article contains algebraic and geometric problems and also a simple functional equation. The article also points out that it is important to implement problem tasks into the Mathematics teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aplikované úlohy v modernom vyučovaní matematiky

  • ISBN

    9788055208237

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Fakulta ekonomiky a manažmentu

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku