Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Teachers? Creativity during the Implementation of PROFILES Modules

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061040" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of Teachers? Creativity during the Implementation of PROFILES Modules

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teachers, who participated in the first year of implementation of inquiry based science education (IBSE) modules in the project PROFILES, improved their various professional skills. We have recognised the development of their creativity as a very important part of professional growth. The chapter presents research results of teacher creativity development. Used research method was design-based research.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Teachers? Creativity during the Implementation of PROFILES Modules

  • Popis výsledku anglicky

    Teachers, who participated in the first year of implementation of inquiry based science education (IBSE) modules in the project PROFILES, improved their various professional skills. We have recognised the development of their creativity as a very important part of professional growth. The chapter presents research results of teacher creativity development. Used research method was design-based research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Inquiry-based Science Education in Europe: Reflections from the PROFILES Project. Bolte, C., Holbrook, J., Rauch, F. (eds.)

  • ISBN

    9783000394034

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    100-103

  • Počet stran knihy

    225

  • Název nakladatele

    Freie Universitat Berlin

  • Místo vydání

    Berlin

  • Kód UT WoS kapitoly