Development of Teachers? Creativity during the Implementation of PROFILES Modules
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061040" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Development of Teachers? Creativity during the Implementation of PROFILES Modules
Popis výsledku v původním jazyce
Teachers, who participated in the first year of implementation of inquiry based science education (IBSE) modules in the project PROFILES, improved their various professional skills. We have recognised the development of their creativity as a very important part of professional growth. The chapter presents research results of teacher creativity development. Used research method was design-based research.
Název v anglickém jazyce
Development of Teachers? Creativity during the Implementation of PROFILES Modules
Popis výsledku anglicky
Teachers, who participated in the first year of implementation of inquiry based science education (IBSE) modules in the project PROFILES, improved their various professional skills. We have recognised the development of their creativity as a very important part of professional growth. The chapter presents research results of teacher creativity development. Used research method was design-based research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Inquiry-based Science Education in Europe: Reflections from the PROFILES Project. Bolte, C., Holbrook, J., Rauch, F. (eds.)
ISBN
9783000394034
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
100-103
Počet stran knihy
225
Název nakladatele
Freie Universitat Berlin
Místo vydání
Berlin
Kód UT WoS kapitoly
—