Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projektové výučování k problematice zdravotního postižení na prvním stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062833" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062833 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projektové výučování k problematice zdravotního postižení na prvním stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Naše společnost je velmi rozmanitá. O této rozmanitosti a její přirozenosti by měly být cíleně informovány děti již od malička. Ve školním prostředí je možné tato témata předávat například pomocí projektového vyučování. V tomto textu je představeno výzkumné šetření zaměřené na projektovou výuku na téma zdravotní postižení. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jakým způsobem vnímají žáci prvního stupně základní školy osoby se zdravotním postižením, ale také jim zprostředkovat informace a praktické zážitky. Žáci získali informace a zároveň rozvíjeli své schopnosti a kompetence.

  • Název v anglickém jazyce

    Project Method Teaching Regarding Disabilities at Lower Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    Our society is very diverse. Children should be informed about this diversity and its naturality purposeful from the childhood. In the school there is a possibility to teach about this topic through project method. In this text a research concerned the project method about the disability is introduced. The aim of the research was to find out, how the pupils in the primary school perceive the people with disabilities but also to provide information and practical experiences. The pupils gained informations and developed their abilities and competences as well.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.

  • ISBN

    9788073152352

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    83-91

  • Počet stran knihy

    327

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly