Vymezení základních faktorů při integrativním vzdělávání žáků se zdravotním postižením.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071275" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071275 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vymezení základních faktorů při integrativním vzdělávání žáků se zdravotním postižením.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá integrativním vzděláváním žáků s tělesným postižením v základních školách se zaměřením na specifičnost podpory. V úvodu stručně charakterizujeme vybrané alternativní metody a dále prezentujeme část výzkumného projektu, který se zabývalanalýzou současného stavu integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Název v anglickém jazyce
Definition of Fundamental Factors in Integrative Education od the pupils with Health Disabilities.
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the integrative education of pupils with physical disabilities in elementary schools, focusing on specific support. The introduction briefly summarizes the selected alternative methods and further presents a part of the research project which deals with analysis of the current status of integrated pupils with physical disabilities in primary schools in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
23-34
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—