Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vymezení základních faktorů při integrativním vzdělávání žáků se zdravotním postižením.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071275" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071275 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vymezení základních faktorů při integrativním vzdělávání žáků se zdravotním postižením.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá integrativním vzděláváním žáků s tělesným postižením v základních školách se zaměřením na specifičnost podpory. V úvodu stručně charakterizujeme vybrané alternativní metody a dále prezentujeme část výzkumného projektu, který se zabývalanalýzou současného stavu integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Definition of Fundamental Factors in Integrative Education od the pupils with Health Disabilities.

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the integrative education of pupils with physical disabilities in elementary schools, focusing on specific support. The introduction briefly summarizes the selected alternative methods and further presents a part of the research project which deals with analysis of the current status of integrated pupils with physical disabilities in primary schools in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    23-34

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly