Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Okolnosti volby studijní/profesní cesty u žáků se sociálním znevýhodněním

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062850" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062850 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Okolnosti volby studijní/profesní cesty u žáků se sociálním znevýhodněním

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text přináší dílčí výsledky z výzkumu realizovaného v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 s názvem Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (2007-2013). Autoři popisují a interpretují data z kvantitativního šetření, které bylo zaměřeno na zjišťování některých specifik volby studijní/pracovní cesty u žáků se sociálním handicapem (znevýhodněním). Pozornost je věnována především vztahu mezi rizikovými faktory sociálního znevýhodnění a okolnostem, případněvlivům, které často hrají roli v procesu rozhodování.

  • Název v anglickém jazyce

    Circumstances of Academic/Professional Choice in Pupils with Social Disadvantage

  • Popis výsledku anglicky

    The text presents selected results of a research conducted within a research project of the Ministry of Education, Youth and Sports MSM0021622443 called Special needs of pupils in the context of the Framework Education Programme for basic education (2007-2013). The authors describe and interpret the data gathered in a quantitative investigation focused on the identification of several specific features of academic/professional choice in pupils with a social disadvantage. Attention is paid primarily to the relationship between risk factors of the social disadvantage and the circumstances or influences, which often play a role in the decision making process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities.

  • ISBN

    9788073152369

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    83-94

  • Počet stran knihy

    232

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly