Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tradiční a moderní strategie v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063066" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063066 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tradiční a moderní strategie v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o vybraných strategiích využívaných v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením, zejména v prostředí běžné mateřské školy. V úvodní části jsou podána teoretická východiska dané problematiky. Text se následně zaměřuje na vybranéstrategie, ověřené výzkumy, které lze uplatnit při rozvoji specifických kompetence dětí předškolního věku se zrakovým postižením.

  • Název v anglickém jazyce

    Traditional and Current Strategies in Educating Preschool Children with Visual Impairments

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with specific instructional strategies for educating preschool children with visual impairments, particularly in the regular school settings. It is introduced with the theoretical bases the issue presented in the article. Furthermore thearticle aims at specific skills of children with visual impairments that are supported and trained during preschool age.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

    424-450

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku