Teacher Development in IBSE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063462" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teacher Development in IBSE
Popis výsledku v původním jazyce
Učitelé na celém světě se potýkají s poklesem zájmu studentů o studium přírodních věd. Za jednu z hlavních příčin jsou považovány způsoby, kterými se přírodní vědy vyučují ve školách, protože metody výuky často neakceptují potřeby studentů. Není respektován odlišný styl učení současné Net generace a principy konektivismus. Studenti se domnívají, že výuka nesouvisí s jejich každodenním životem. Řešením může být implementace IBSE. Prezentujeme výsledky našeho výzkumu, které potvrzují, že IBSE motivuje studenty, stejně jako učitelé. Učitelé se však musí naučit, jak tuto metodu impementovat do výuky, a proto je třeba začlenit IBSE do pregraduální i postgraduální přípravy učitelů-servis a do celoživotního profesního vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
Teacher Development in IBSE
Popis výsledku anglicky
Teachers all over the world face decreasing interest of students in studying of science. Currently used teaching methods are considered to be one of the main reasons of this unfavourable situation because teaching methods often do not meet needs of the students. Different learning style of current NET generation and principles of connectivism are not generally accepted. Students find the covered topics unrelated to their everyday lives. We present findings of our research which confirm that inquire-based science education (IBSE) motivates students as well as teachers. However, teachers have to learn how to apply this method, therefore is should be incorporated both into pre-servis and in-servis programs and continual professional development (CPD).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Badania w dydaktyce chemii
ISBN
9788372717665
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
181-184
Počet stran knihy
204
Název nakladatele
PEADAGOGICAL UNIVERSITY OF KRAKÓW
Místo vydání
Krakow
Kód UT WoS kapitoly
—