Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrative/ inclusive education of pupils with physical disabilities in primary school

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063662" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063662 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integrative/ inclusive education of pupils with physical disabilities in primary school

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter presents conclusions of research, which author realized as a part of the research project MSM 0021622443 ?Special Needs of Pupils in the context of the Framework Educational Programme for Basic Education?. The research analyses the current state of education conditions for pupils with physical disabilities. Recommendations useful for working specialists are presented at the end of the chapter.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrative/ inclusive education of pupils with physical disabilities in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents conclusions of research, which author realized as a part of the research project MSM 0021622443 ?Special Needs of Pupils in the context of the Framework Educational Programme for Basic Education?. The research analyses the current state of education conditions for pupils with physical disabilities. Recommendations useful for working specialists are presented at the end of the chapter.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Procházková, Lucie a Karel Pančocha et al. Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.

  • ISBN

    9788021061071

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    117-125

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly