Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063670" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním z klíčových faktorů pro kvalitní výkon jakéhokoliv povolání je osobní zainteresovanost a zájem o danou činnost. Kapitola prezentuje problematiku osobní spokojenosti pedagogických pracovníků na základních školách speciálních v Jihomoravském kraji.Výzkum se zabývá analýzou subjektivní úrovně osobní spokojenosti pedagogických pracovníků posuzované nejen v souvislosti s místem výkonu povolání, ale také délkou pedagogické praxe a pracovní pozicí. Stupeň osobního uspokojení je dále srovnáván s objektivními výsledky, kterých pracovníci dosahovali v dotazníku Maslach Burnout Inventory.
Název v anglickém jazyce
Professional Satisfaction of Teachers in Special Schools in South Moravia Region
Popis výsledku anglicky
One of the most important factors for high quality performance of any occupation is personal involvement and interest in the activity. The chapter is focused on issues of professional satisfaction among teachers in special schools in South Moravia. Research analyses subjective level of personal job satisfaction in connection with place of occupation, length of teaching experience and working position. Level of personal satisfaction is also compared with results of Maslach Burnout Inventory.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
47-57
Počet stran knihy
276
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—