Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063670" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z klíčových faktorů pro kvalitní výkon jakéhokoliv povolání je osobní zainteresovanost a zájem o danou činnost. Kapitola prezentuje problematiku osobní spokojenosti pedagogických pracovníků na základních školách speciálních v Jihomoravském kraji.Výzkum se zabývá analýzou subjektivní úrovně osobní spokojenosti pedagogických pracovníků posuzované nejen v souvislosti s místem výkonu povolání, ale také délkou pedagogické praxe a pracovní pozicí. Stupeň osobního uspokojení je dále srovnáván s objektivními výsledky, kterých pracovníci dosahovali v dotazníku Maslach Burnout Inventory.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional Satisfaction of Teachers in Special Schools in South Moravia Region

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most important factors for high quality performance of any occupation is personal involvement and interest in the activity. The chapter is focused on issues of professional satisfaction among teachers in special schools in South Moravia. Research analyses subjective level of personal job satisfaction in connection with place of occupation, length of teaching experience and working position. Level of personal satisfaction is also compared with results of Maslach Burnout Inventory.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.

  • ISBN

    9788021061019

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    47-57

  • Počet stran knihy

    276

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly