Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkumné šetření mezi učiteli ruského jazyka k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v kontextu integrace a inkluze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063712" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063712 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkumné šetření mezi učiteli ruského jazyka k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v kontextu integrace a inkluze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek předkládá výsledky dílčího výzkumného projektu k otázkám hodnocení v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení (dále SPU), jež byl realizován v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443). Snahou autora je analyzovat problematiku hodnocení ve výuce cizích jazyků v českých poměrech v kontextu integrace a inkluze. Cílem výzkumu je reálné zjištění, jaké typy hodnocení učitelé ruštiny na 2. stupnizákladních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií Jihomoravského kraje běžně využívají při své práci se žáky s SPU. Výzkumná sonda byla provedena metodou obsahové analýzy, dotazníkového šetření, rozhovoru v ohniskové skupině učitelů cizích jazyků.

  • Název v anglickém jazyce

    The Research among Teachers of Russian Language to Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in the Context of Integration and Inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    The paper brings the results of several research study focusing on the issues of evaluation in foreign language teaching to learners with specific learning difficulties (SLD). The study were realized within the framework of the research centre Special Needs of Pupils in the Context of Framework Education Programmes (MSM0021622443). The author analyzed the issues of evaluation of foreign language teaching in the Czech Republic in the context of integration and inclusion. The aim of the research presentedin particular chapter is to establish how teachers of Russian at lower secondary schools in the South Moravian region evaluate their pupils with SLD. The research methods included content analysis, questionnaire surveys, focus group discussions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM

  • ISBN

    9788072318650

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku