Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretická východiska speciální pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063780" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063780 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teoretická východiska speciální pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je definováno pojetí oboru speciální pedagogika, je uvedena klasifikace speciální pedagogiky a její vývoj směrem k integraci a inkluzi jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami do společnosti. Závěrem je analyzována koncepce vzdělávání speciálních pedagogů a je uvedena charakteristika výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, realizovaného na Pedagogické fakultě MU v letech 2007-2013.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical Bases of Special Education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter defines the concept of special education, describes the classification of special education and its development towards integration and inclusion of people with special educational needs into society. Finally, the concept of teaching specialeducation for teachers is presented as well as an overview of the research project Special Needs of Pupils in Context of the Framework Educational Programme for Basic education, realized by Faculty of Education at Masaryk University in the years 2007-2013.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs

  • ISBN

    9788021060449

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    11-19

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly