Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika přístupu k dětem s deficity dílčích funkcí a poruchami pozornosti v předškolním věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063784" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063784 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika přístupu k dětem s deficity dílčích funkcí a poruchami pozornosti v předškolním věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole se zaměřujeme na prevenci specifických poruch učení, kdy predikce poruchy začíná v předškolním věku. Celé předškolní období nepředstavuje jen přípravu na vzdělávání, ale můžeme je chápat jako integrální součást celého vzdělávání. Těžiště efektivní prevence i následné pomoci můžeme spatřit ve vzdělávací, ale i osvětové činnosti učitele. Pozornost je věnována dětem s deficity dílčích funkcí a s poruchami pozornosti. Jsou představeny programy a výzkumné šetření, které je směřováno k rozvoji kognitivních, komunikačních, emocionálních a sociálních kompetencí dětí

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Children with Partial Deficits and Attention Deficits in Preschool Age

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on prevention of specific learning disorders as the prediction begins as early as in preschool age. The whole preschool period is not only preparatory phase for compulsory education; it is also an integral part of the whole education.The core of effective prevention and consequent intervention lies in educating and informing teachers. Attention is paid to children with partial deficits and attention deficits. The chapter offers an overview of programmes. Finally it presents outcomesof a research focusing on development of cognitive, communication, emotional and social competences.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs

  • ISBN

    9788021060449

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    75-91

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly