Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příprava budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: vede cesta od praxe k teorii?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063850" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063850 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216275:25210/12:39895389

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příprava budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: vede cesta od praxe k teorii?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje přípravě budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti práce s žáky se speciálními potřebami učení, přičemž je uplatněn přístup směřující od praxe k teorii. Kontext realizované výzkumné sondy tvoří pedagogická praxe, v jejímž rámci studenti ve spolupráci s mentorem mapují oblast hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v konkrétní škole. Cílem kapitoly je jednak odhalit, zda a do jaké míry tento přístup od praxe k teorii podporuje rozvoj profesní kompetence studentů, především rozvoj jejich znalostní základny v dané oblasti, dále pak navázat na realizovanou případovou studii (2011), tj. prohloubit vhled do reality škol v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-service English language teacher education in the area of assessing pupils with special learning difficulities: from practice to theory?

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on pre-service English language teacher education in the area of working with pupils with special learning difficulties while an approach aiming from practice to theory is applied. Context of the realized research is pedagogical practice within which students, in cooperation with their mentors, map the area of assessing pupils with special learning difficulties in specific schools. The aim of the chapter is to uncurtain whether and to what extent this approach from practice to theorysupports the development of students professional competence, specifically their knowledge base in this area, furthermore the aim is to elaborate on the realized case study (2011), i.e. to extend the insight into the reality of schools in the area of assessing pupils with special learning difficulties.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu

  • ISBN

    9788021060241

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    36-53

  • Počet stran knihy

    210

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly