Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SOCIÁLNĚ-PEDAGOGICKÉ SOUVISLOSTI ZKOUMÁNÍ SPECIFICKÝCH POTŘEB VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ Z MENŠINOVÝCH SPOLEČENSTVÍ SE ZAMĚŘENÍM NA PŘEKONÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063851" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063851 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SOCIÁLNĚ-PEDAGOGICKÉ SOUVISLOSTI ZKOUMÁNÍ SPECIFICKÝCH POTŘEB VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ Z MENŠINOVÝCH SPOLEČENSTVÍ SE ZAMĚŘENÍM NA PŘEKONÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá podmínkami vzdělávání na českých školách se zaměřením na podmínky pro rozvíjení komunikačních kompetencí žáků z menšinových jazykově odlišných společenství na území České republiky. Obsahem kapitoly bylo publikování výsledků výzkumu. Vkapitole jsou charakterizovány vývojové tendence v oblasti imigrace za uplynulé období dvaceti let a s tím související specifické potřeby žáků v oblasti vyučování českého jazyka a překonávání komunikačních bariér.

  • Název v anglickém jazyce

    SOCIAL-PEDAGOGICAL CONTEXT OF THE RESEARCH OF SPECIFIC NEEDS OF EDUCATION OF CHILDREN FROM MINORITY SOCIETIES AIMED AT OVERCOMING COMMUNICATION BARRIERS

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is concerned with the conditions of education in Czech schools focusing on the conditions for the development of communication skills of pupils from linguistically different minority communities in the Czech Republic. In chapter has been publishing research results. The author deals with development trends in immigration over the past twenty years and the relating specific needs of pupils in the area of teaching Czech language and overcoming communication barriers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    SIEGLOVÁ, N., ZÍTKOVÁ, J. et al. Otázky komunikace a téma handicapu se zřetelem k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Questions of Communication and the Topic of Handicap Regarding Pupils with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021060531

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    71-76

  • Počet stran knihy

    201

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly