Specifické poruchy učení jako determinující faktor sebehodnocení žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071103" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071103 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifické poruchy učení jako determinující faktor sebehodnocení žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá specifickými poruchami učení ve vztahu k sebehodnocení žáků na střední odborné škole a středních odborných učilištích. Prezentuje výsledky výzkumného šetření, které se zabývá problematikou rozdílnosti přístupu sebepojetí z pohledu specifické poruchy učení, rozdílů v sebepojetí chlapců a dívek a jejich rodinného prostředí.
Název v anglickém jazyce
Specific Learning Difficulties as a Determining Factor in Students? Self-Assessment
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with specific learning difficulties in the context of self-assessment of students at secondary school and vocational schools. The chapter presents the results of research that deals with the differences in self-concept approach in termsof specific learning difficulties, differences in self-concept of boys and girls and their family milieu.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
ISBN
9788073152468
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
207-224
Počet stran knihy
418
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—