Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Morfologicko-syntaktická jazyková rovina u žáků se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072175" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072175 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Morfologicko-syntaktická jazyková rovina u žáků se specifickými poruchami učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Důraz je kladen zejména na morfologicko-syntaktickou jazykovou rovinu a její úroveň v komunikaci žáků se specifickými poruchami učení. Analýza této jazykové roviny probíhala u žáků se specifickými poruchami učení druhých, třetích a čtvrtých tříd základní školy v městě Brně. V tomto dílčím výzkumném šetření jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Morfological and Syntactic Language Level in Pupils with Specific Learning Difficulties

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with speech disorders in pupils with specific learning difficutlities. The emphasis is placed on morfologic and syntactic language level in pupils with specific learning difficulties. The analyze of this language level taked place in second, third and fourth class of basic school in Brno. This is partial results of complex research and there are presented quantitative data of research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání

  • ISBN

    9788021066748

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    81-89

  • Počet stran knihy

    294

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly