Fyzikální modelování ? předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071768" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071768 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fyzikální modelování ? předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Fyzikální modelování a práce s grafy vytváří předpoklady pro pochopení jevů a dějů kolem nás. Dynamické modelování chápeme, v našem pojetí, jako integrální složku fyzikálního vzdělávání. V našem výzkumu se zabýváme problematikou tvorby a používání dynamických modelů pro jednotlivé partie školské fyziky.
Název v anglickém jazyce
Physics modeling - assumptions and its possible use in school practice
Popis výsledku anglicky
Physics modeling and work with charts creates prerequisites for understanding the phenomena and events around us. Dynamic modeling is understood in our approach as an integral component of physics education. In our research, we studied the creation and the use of dynamic models for particular part of school physics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
ISBN
9788021066359
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
177-197
Počet stran knihy
210
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—