Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úloha poradenských pracovnikov pri voľbe profesijnej orientácie u žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072075" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072075 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úloha poradenských pracovnikov pri voľbe profesijnej orientácie u žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výber profesijnej orientácie častokrát predurčuje celoživotnú dráhu človeka, z ktorej vyplýva jeho etablovanie sa na trhu práce. U mladých ľudí, ktorí majú diagnostikované špecifické vývinové poruchy učenia je celý proces profesijnej orientácie limitovaný druhom a stupňom poruchy učenia. Kapitola je zameraná práve na úlohu poradenských pracovníkov pri voľbe profesíjnej orientácie u žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Counsellors in Professional Orientation in Pupils with Specific Learning Difficulties

  • Popis výsledku anglicky

    Career choice frequently influences the whole life of a person in many cases, which leads to his/her establishment in the labour market. Young people with specific learning difficulties are limited in this process by the type and seriousness of the difficulty. The chapter focuses on the role of counsellors in professional orientation in pupils with specific learning difficulties.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    248-258

  • Počet stran knihy

    364

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly