Specifické poruchy učení a chování
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifické poruchy učení a chování
Popis výsledku v původním jazyce
Úvodní kapitola nás uvádí do problematiky specifických poruch učení a chování. Dále jsou vymezeny pojmy, definice, historické pozadí a příčiny vzniku poruch učení. Druhy a charakteristika těchto poruch, včetně některých osobnostních, sociálních a emocionálních problémů jsou závěrečnou částí článku.
Název v anglickém jazyce
Specific learning and behavioral difficulties
Popis výsledku anglicky
This article presents survey of relevant questions of Specific learning and behavioral difficulties. Father there is a definition of specific learning and behavioral difficulties, their historical background, etiology and types of specific learning and behavioral difficulties and children´s personal, social and affective characteristics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis
ISBN
80-7042-600-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
29
Strana od-do
47-75
Název nakladatele
FF OU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AN - Psychologie
Rok uplatnění
2002