Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072176" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072176 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumné šetření se zaměřuje na analýzu vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci rozsáhlejšího výzkumného šetření, které stále probíhá. Tento text popisuje předvýzkum, vněmž byly analyzovány školní vzdělávací programy několika základních škol logopedických.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of education of pupils with impaired communications ability at primary school for pupils with speech disorder

  • Popis výsledku anglicky

    Research focused on analysis of education of pupils with impaired communication ability at primary school for pupils with speech disorder. This is an analysis carried out in the frame of extensive research, which is ongoing. Concretely describe the article pre-research, in which were analysed a few school education programs at primary schools for pupils with speech disorder.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání

  • ISBN

    9788021066748

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    91-96

  • Počet stran knihy

    294

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly