Analýza vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072176" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072176 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumné šetření se zaměřuje na analýzu vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách logopedických. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci rozsáhlejšího výzkumného šetření, které stále probíhá. Tento text popisuje předvýzkum, vněmž byly analyzovány školní vzdělávací programy několika základních škol logopedických.
Název v anglickém jazyce
Analysis of education of pupils with impaired communications ability at primary school for pupils with speech disorder
Popis výsledku anglicky
Research focused on analysis of education of pupils with impaired communication ability at primary school for pupils with speech disorder. This is an analysis carried out in the frame of extensive research, which is ongoing. Concretely describe the article pre-research, in which were analysed a few school education programs at primary schools for pupils with speech disorder.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
ISBN
9788021066748
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
91-96
Počet stran knihy
294
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—