Specifika edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením v základní škole speciální
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072206" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072206 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením v základní škole speciální
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou uvedena specifika vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole speciální. Je charakterizován Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání Základní škola speciální (RVP ZŠS), který je tvořen dvěma díly. V kapitole je zaměřena pozornost na obsah druhého dílu, který je věnován okruhu žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. V závěru jsou uvedeny dvě podrobně zpracované kazustiky, jedna je příkladem na komplexní péči o žáka a druhá je zpracovaná se zaměřením na komunikaci a její cílenou podporu.
Název v anglickém jazyce
Specific Features in Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools
Popis výsledku anglicky
This chapter describes the specific features in teaching pupils with severe disabilities in special primary schools. The chapter offers characterization the Framework Educational Programme for Special Schools (FEP SS), which consists of two parts. Attention is especially paid to the contents of the second part, which describes the range of pupils with severe and multiple disabilities. In conclusion, there are two detailed case studies; one of them is an example of the comprehensive care for the pupil and the other one focuses on communication and the support of communication development.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.
ISBN
9788021066731
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
233-250
Počet stran knihy
310
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—