Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prekoncepty a miskoncepty v přírodovědném vzdělávání: možnosti zkoumání pomocí dvouúrovňových testů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072584" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072584 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prekoncepty a miskoncepty v přírodovědném vzdělávání: možnosti zkoumání pomocí dvouúrovňových testů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná kapitola se pokouší o základní vymezení pojmů prekoncept a miskoncept a předkládá možnosti, jak lze prekoncepty a miskoncepty zkoumat. Text kapitoly je koncipován jako představení dvouúrovňových testů, popis jejich tvorby a využití při zkoumání prekonceptů a miskonceptů v přírodovědném vzdělávání na základních školách. Autorka uvádí ukázky položek dvouúrovňových testů využívaných v zahraničí.

  • Název v anglickém jazyce

    Preconceptions and miskonceptions in science education: exploring the possibilities of using the two-tier tests

  • Popis výsledku anglicky

    The present chapter attempts on basic definitions of preconception and misconception and provides options on how to explore this conceptions. Text chapter is designed as a two-tier tests, a description of their creation and use in examining preconceptions and misconceptions in science education in primary schools. The author gives examples of two-tier test items used in foreign countries.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům.

  • ISBN

    9788021066779

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    171-186

  • Počet stran knihy

    263

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly