Tvorba výzkumného nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072916" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072916 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvorba výzkumného nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je popsán vývoj nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze. Nástroj má zjišťovat, jak dalece je škola inkluzivně profilovaná a do jaké míry škola naplňuje stanovené inkluzivní dimenze. Autorka popisuje metodologii výzkumu a shrnuje, jak přitvorbě nástroje postupovala od identifikovaných dimenzí přes koncepty, operační definice k indikátorům.
Název v anglickém jazyce
Development of an instrument for research into inclusive orientation of schools
Popis výsledku anglicky
The chapter describes the development of an instrument into research of inclusive orientation of schools. The instrument is aimed at exploring the extent of inclusive orientation of schools (in respect to dimensions definied by the author). The author decribes the research methodology and summarizes the procedure of identifying dimensions, concepts, operational definitions and indicators during the development of the instrument.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
ISBN
9788021066779
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
14-28
Počet stran knihy
263
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—