Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00074158" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00074158 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků)
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha je výstupem řešení projektu podpořeného grantem GA ČR P407/11/0234. Spolupráce dr. Tůmy byla podpořena grantem EE2.3.30.0009. Jejím cílem je přispět k současnému stavu poznání kvality v profesi učitele výzkumem charakteristik učitele experta. Knihapředstavuje výsledky výzkumu expertnosti a determinant jejího rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky). Výstupy přinášejí informace využitelné ve společenské praxi, konkrétně např. pro transformaci přípravného i dalšího vzdělávání učitelů, pro tvorbu standardu kvality v profesi učitele a, v neposlední řadě, mohou přispět ke zvýšení prestiže učitelské profese.
Název v anglickém jazyce
Expert teacher: the nature of expertise and determinants of professional development (in FLT perspective)
Popis výsledku anglicky
The book is an outcome of a research project supported by the grant P407/11/0234 provided by the Czech Science Foundation. Cooperation of dr. Tůma was supported by grant EE2.3.30.0009. It aims to contribute to the current state of arts in the field quality in the teaching profession through the research of expert teacher characteristics. The book presents results of research on teacher expertise and on the determinants of its development (in foreign language teaching perspective). The results may provide information critical for reshaping and transforming pre-graduate as well as further teacher education, for setting the standards of quality in teaching and, last but not least, for raising the status of the teaching profession.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021066816
Počet stran knihy
237
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—