Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osobnost předškolního pedagoga: Sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895916" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895916 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osobnost předškolního pedagoga: Sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se ve svých dvanácti kapitolách zabývá různými aspekty povolání učitele mateřské školy a jejím cílem je poskytnout předškolním pedagogům, ale i jejich nadřízeným či kontrolním orgánům nástroj, který může posloužit jak k sebereflexi, tak k hodnocení dosažené kvality tohoto povolání. Kniha čerpá z výzkumů autorského kolektivu i ze současných odborných zdrojů a reflektuje i osobní zkušenosti autorů. Z metodologického hlediska se monografie opírá o teoretické a empirické metody založené na analýze teoretických východisek jednotlivých kapitol a na prezentaci výsledků deskriptivního výzkumu. Kolektiv autorů využil dříve provedených výzkumů, včetně výzkumných šetření v rámci kvalifikačních prací studentů, a především výsledků výzkumného šetření uskutečněného během dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a studia oboru Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích "Učitel MŠ 2016". Toto šetření umožňuje reflektovat v jednotlivých kapitolách aktuální problémy praxe a konfrontovat je s požadavky, které jsou na mateřské školy kladeny.

  • Název v anglickém jazyce

    Personality of a kindergarten teacher: Self-reflection, social competencies and their development

  • Popis výsledku anglicky

    This book, in its twelve chapters, focuses on various aspects of the profession of a kindergarten teacher with its aim to provide a tool to preschool teachers as well as their supervisors or control organs, that would help in both, self-reflection and evaluation of the achieved quality of this profession. The book draws from the authors? research, from current professional sourced and reflects the authors? personal experience. Methodology of the monography comes from the theoretical and empirical methods based on the analysis of theoretical grounds involved in all chapters, in addition to aforementioned it exploits presentation of results coming from descriptive research. Authors of the book employed past researches, including survey researches within students´ bachelor and diploma theses, and as the main part they used results of survey research called ?Učitel MŠ 2016?, realized along with the lifelong learning courses for pedagogical workers and day students of Kindergarten Teaching study program, both under the aegis of the Faculty of Education at the University of South Bohemia in České Budějovice. Related survey provides the reflection of actual practical problems of teaching in kindergarten and confront these problems with general demands laid on kindergarten teaching.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-262-1243-0

  • Počet stran knihy

    199

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy