Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00074708" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00074708 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper, we present results from user evaluation of IRSE VideoWeb, a video-based e-learning environment for student teachers of English as a foreign language (EFL). IRSE VideoWeb seeks to aid student teachers professional development (esp. professional vision) by using web-based video and guided discovery approach. The research question is what the individual perceived benefits are that students report after completing each module and whether these differ in different modules.Students answers to aconsolidation question after each module (What did you learn in this module?) were analysed (content analysis. It appears that the students see the benefits mostly in the area of: information/rule/impulse to think/impulse to act?.

  • Název v anglickém jazyce

    VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper, we present results from user evaluation of IRSE VideoWeb, a video-based e-learning environment for student teachers of English as a foreign language (EFL). IRSE VideoWeb seeks to aid student teachers professional development (esp. professional vision) by using web-based video and guided discovery approach. The research question is what the individual perceived benefits are that students report after completing each module and whether these differ in different modules.Students answers to aconsolidation question after each module (What did you learn in this module?) were analysed (content analysis. It appears that the students see the benefits mostly in the area of: information/rule/impulse to think/impulse to act?.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Languages in Education/ Bildung und Sprachen in Europa

  • ISBN

    9783643505057

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    383-391

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Münster

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000333716900040