Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IBSE and Creativity Development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075274" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00075274 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.icaseonline.net/sei/march2014/p2.pdf" target="_blank" >http://www.icaseonline.net/sei/march2014/p2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IBSE and Creativity Development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Creativity plays a very important role in education. Based on our research, inquiry-based science education (IBSE) seems to be the appropriate way for creativity development of teachers as well as students. We present reasons why IBSE is suitable for development of teachers´ creativity. We use set of research methods including Kirton?s Adaptation-Innovation Inventory.

  • Název v anglickém jazyce

    IBSE and Creativity Development

  • Popis výsledku anglicky

    Creativity plays a very important role in education. Based on our research, inquiry-based science education (IBSE) seems to be the appropriate way for creativity development of teachers as well as students. We present reasons why IBSE is suitable for development of teachers´ creativity. We use set of research methods including Kirton?s Adaptation-Innovation Inventory.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Science Education International

  • ISSN

    2077-2327

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    8-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus