Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher Creativity Influence on the Training in Inquiry-based Science Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00096317" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00096317 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://library.iated.org/view/TRNOVA2017TEA" target="_blank" >https://library.iated.org/view/TRNOVA2017TEA</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.1140" target="_blank" >10.21125/inted.2017.1140</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teacher Creativity Influence on the Training in Inquiry-based Science Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this research great creative teacher development was identified during a training course in implementation of IBSE. Case study was used as a core research method within the project PROFILES in the European 7th Framework Programme. To increase effectiveness of science teacher training in innovative educational methods as IBSE, it is necessary to consider factors related to personal characteristics of the individual teacher-participants, especially creative personality traits, and reflect them in training courses.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher Creativity Influence on the Training in Inquiry-based Science Education

  • Popis výsledku anglicky

    In this research great creative teacher development was identified during a training course in implementation of IBSE. Case study was used as a core research method within the project PROFILES in the European 7th Framework Programme. To increase effectiveness of science teacher training in innovative educational methods as IBSE, it is necessary to consider factors related to personal characteristics of the individual teacher-participants, especially creative personality traits, and reflect them in training courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference

  • ISBN

    9788461784912

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    4890-4899

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia, Spain

  • Místo konání akce

    Valencia, Spain

  • Datum konání akce

    6. 3. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000413668604136