Creativity in teaching first aid
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076028" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076028 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www2.pef.uni-lj.si/Naravoslovna_solnica/Izdaje/solnica_2014_18-3.pdf" target="_blank" >http://www2.pef.uni-lj.si/Naravoslovna_solnica/Izdaje/solnica_2014_18-3.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
—
Název v původním jazyce
Ustvarjalnost pri poučevanju prve pomoči
Popis výsledku v původním jazyce
Prva pomoč predstavlja znanje in veščine za reševanje človeškich življenj. Raziskave kažejo, da je znanje prve pomoči med prebivalstvom precej pod zaželenim nivojem (Reissmannová, 2010). Vzrok za to slabo pripravljenost in neučinkovitost je kakovost tečajev prve pomoči, ki jih organizirajo različne institucije. Da bi bilo poučovanje uspešnejše, je potrebno najprej izbrati pravi pristop in metodo poučovanja. Izkazalo se je, da je za učenje o prvi pomoči primerno izkustveno učenje in simuliranje različnihspecifičnih okoliščin, kar zahteva iznajdljivost in ustvarjalnost učitelja ali inštruktorja. Učinek ustvarjalnega povezovanja prve pomoči z drugimi učnim predmeti je dvojen: poleg novih znajn in spretnosti prve pomoči se poglablja tudi znajne povezovalnega predmeta. Ustvarjalnost in iznajdljivost pa je nazadnje še najbolj uporabna v realnih situacijah, kjer se pogosto zgodi, da ostanemo praznih rok in je reševanje odvisno od spolsobnosti improvizacije in ustvarjalnosti reševalca.
Název v anglickém jazyce
Creativity in teaching first aid
Popis výsledku anglicky
First aid is the skill of saving human lives. Research shows that citizens' knowledge of first aid are at a lower level than would be desirable ( eg Reissmannová, 2010), which relates to the often inadequate preparation of citizens in this area. To be taught first aid effectively enough, it is necessary to choose effective methods of teaching - suitable to use experiential learning and simulation of specific situations, which place considerable demands on creativity trainer first aid. Improving unsatisfactory situation can also bring topics implementation of first aid to all subjects that are taught in primary schools. The condition, however, is the teacher who is not only an expert in his field, but also a good command of the latest procedures of first aid and thinking creatively. Finally, let us remember that in situations that require first aid, we do not often have available first aid kit and our task is improvisation based on creativity.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Naravoslovna solnica
ISSN
1318-9670
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SI - Slovinská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
12-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—