Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

University professor - possition betwen teaching and research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077714" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077714 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28150/14:43872640

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vysokoškolský učitel - pozicia medzi vyučováním a výskumom

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Začínajúci výskumníci a vysokoškolskí učitelia majú svoje vyhradené miesto na univerzitnej pôde. Jedným zo spájacích uzlov je práve vedecko - výskumná činnosť, ktorú vykonávajú obe skupiny ľudí. Výskumy realizované na univerzitách spravidla uskutočňujú ľudia, presnejšie tím ľudí, ktorí spoločne vedú odborné diskurzy. Tým sa odborne posúvajú a rastú, získavajú nové poznatky. Či už považujeme za začínajúceho výskumníka študenta magisterského štúdia alebo naň nazeráme cez doktoranda, je zrejmé, že jednou zich prvých úloh, ktoré realizujú na univerzite ako vedecko ? výskumnú, je ich systematickosť pri koncipovaní kvalifikačnej práce. Považujeme ju za jednu z podmienok vedúcu k úspešnému ukončeniu štúdia. Vysokoškolský učiteľ aj magister či doktorand v pozícií začínajúceho výskumníka sa počas svojho pôsobenia na univerzite stretávajú s výskumnou činnosťou (koncipovanie záverečnej práce, zapájanie sa do projektov na úrovni školskej, národnej i medzinárodnej a pod.).

  • Název v anglickém jazyce

    University professor - possition betwen teaching and research

  • Popis výsledku anglicky

    This publication is focused on the university professor which become like an important person in the lives of beginning researcher. significantly influences his professional and personal profiling. And the university teacher has a unique opportunity to interfere an integral concept of education and knowledge of beginning researchers at the university. In this monograph we draw attention at the three groups of the subjects which influence on each other: - the student master´s degree studies, is considered like a beginning researcher; - the graduate students of doctoral studies, they are also considered like a beginning researchers but on higher levels; the university professors which are two-pole possition, first like a research worker at the universityand like an educator of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788074544088

  • Počet stran knihy

    70

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy