University professor - possition betwen teaching and research
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077714" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077714 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28150/14:43872640
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Vysokoškolský učitel - pozicia medzi vyučováním a výskumom
Popis výsledku v původním jazyce
Začínajúci výskumníci a vysokoškolskí učitelia majú svoje vyhradené miesto na univerzitnej pôde. Jedným zo spájacích uzlov je práve vedecko - výskumná činnosť, ktorú vykonávajú obe skupiny ľudí. Výskumy realizované na univerzitách spravidla uskutočňujú ľudia, presnejšie tím ľudí, ktorí spoločne vedú odborné diskurzy. Tým sa odborne posúvajú a rastú, získavajú nové poznatky. Či už považujeme za začínajúceho výskumníka študenta magisterského štúdia alebo naň nazeráme cez doktoranda, je zrejmé, že jednou zich prvých úloh, ktoré realizujú na univerzite ako vedecko ? výskumnú, je ich systematickosť pri koncipovaní kvalifikačnej práce. Považujeme ju za jednu z podmienok vedúcu k úspešnému ukončeniu štúdia. Vysokoškolský učiteľ aj magister či doktorand v pozícií začínajúceho výskumníka sa počas svojho pôsobenia na univerzite stretávajú s výskumnou činnosťou (koncipovanie záverečnej práce, zapájanie sa do projektov na úrovni školskej, národnej i medzinárodnej a pod.).
Název v anglickém jazyce
University professor - possition betwen teaching and research
Popis výsledku anglicky
This publication is focused on the university professor which become like an important person in the lives of beginning researcher. significantly influences his professional and personal profiling. And the university teacher has a unique opportunity to interfere an integral concept of education and knowledge of beginning researchers at the university. In this monograph we draw attention at the three groups of the subjects which influence on each other: - the student master´s degree studies, is considered like a beginning researcher; - the graduate students of doctoral studies, they are also considered like a beginning researchers but on higher levels; the university professors which are two-pole possition, first like a research worker at the universityand like an educator of teachers.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788074544088
Počet stran knihy
70
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—