Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora matematicky nadaných žáků v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079256" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora matematicky nadaných žáků v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání nadaných žáků pro matematiku v rámci běžné třídy základní školy vyžaduje od učitele matematiky promyšlené postupy. Žáci by se měli vzdělávat podle svých rozumových schopností a zároveň by se měl jejich talent rozvíjet. Výukových materiálů, které nabízejí obohacení matematického učiva na 1. stupni základní školy se stále nedostává. V příspěvku uvádíme náměty několika úloh, kterých jsme při práci s matematicky nadanými žáky využívali.

  • Název v anglickém jazyce

    Support of mathematically gifted pupils in inclusive education at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    Education of gifted pupils in normal classes at primary school requires well-considered methods from the teacher. Pupils should proceed according to their mental abilities and at the some time their talent should be developed. There are still very few materials enriching mathematics teaching at primary schools. In the contribution we present several tasks that we used by working with matematically talented kids.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika 6. Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace

  • ISBN

    9788024440620

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    48-52

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku