Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Extent of Use of Textbooks Among Czech Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079367" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079367 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Extent of Use of Textbooks Among Czech Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is known that the skill of Czech students to learn from textbooks is decreasing and that many of them do not use textbooks unless they are forced to. The aim of this research was to find some reasons of this situation and to get some quantitative information. As research methods were used questionnaire (teachers, students), semi-structured interview (teachers) and electronic statistics of access to study materials (university students ? future lower secondary school chemistry teachers).

  • Název v anglickém jazyce

    The Extent of Use of Textbooks Among Czech Students

  • Popis výsledku anglicky

    It is known that the skill of Czech students to learn from textbooks is decreasing and that many of them do not use textbooks unless they are forced to. The aim of this research was to find some reasons of this situation and to get some quantitative information. As research methods were used questionnaire (teachers, students), semi-structured interview (teachers) and electronic statistics of access to study materials (university students ? future lower secondary school chemistry teachers).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Teaching and Learning Science at all Levels of Education

  • ISBN

    9788372718808

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    173-176

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    Peadagogical University of Krakow

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS kapitoly