Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081040" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://capv-2015.webnode.cz/" target="_blank" >http://capv-2015.webnode.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je diskutovat výsledky případové studie studentky učitelství, jenž si kladla za cíl prozkoumat různé typy (a strategie) řešení neočekávaných situací se kterými se může v rámci své učitelské praxe setkat. V neočekávaných situacích se mohouprojevovat i tacitní znalosti, proto se tak ve výsledku snažíme odpovědět na otázku: Jakým způsobem studentka učitelství reflektuje neočekávané situace a své jednání v nich s ohledem na své tacitní znalosti?
Název v anglickém jazyce
Unexpected situations for student teacher
Popis výsledku anglicky
The aim of the presentation is to discuss the results of the case studies of students of teacher training, which aimed at exploring the different types of solutions (strategy) and unexpected situations which may, in the context of their teaching practiceexperience. In unexpected situations may even manifest tacit knowledge, therefore we try to answer the question: how student of teaching reflects the unexpected situation and his/her actions in them with regard to their tacit knowledge?
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-20049S" target="_blank" >GA13-20049S: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů