Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081040" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://capv-2015.webnode.cz/" target="_blank" >http://capv-2015.webnode.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je diskutovat výsledky případové studie studentky učitelství, jenž si kladla za cíl prozkoumat různé typy (a strategie) řešení neočekávaných situací se kterými se může v rámci své učitelské praxe setkat. V neočekávaných situacích se mohouprojevovat i tacitní znalosti, proto se tak ve výsledku snažíme odpovědět na otázku: Jakým způsobem studentka učitelství reflektuje neočekávané situace a své jednání v nich s ohledem na své tacitní znalosti?

  • Název v anglickém jazyce

    Unexpected situations for student teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the presentation is to discuss the results of the case studies of students of teacher training, which aimed at exploring the different types of solutions (strategy) and unexpected situations which may, in the context of their teaching practiceexperience. In unexpected situations may even manifest tacit knowledge, therefore we try to answer the question: how student of teaching reflects the unexpected situation and his/her actions in them with regard to their tacit knowledge?

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-20049S" target="_blank" >GA13-20049S: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů