Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081044" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081044 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://capv-2015.webnode.cz/konference/sekce/sekce-6/" target="_blank" >http://capv-2015.webnode.cz/konference/sekce/sekce-6/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se zabýváme konceptem tacitních znalostí v kontextu učitelského vzdělávání. Budeme prezentovat výsledky kvalitativní případové studie, jejíž cílem bylo zjišťovat, jak se tacitní znalosti projevují v metaforách studentky učitelství. Při získávání empirického materiálu byla využita netradiční metoda vedení hloubkového rozhovoru zvaná ?čistý jazyk?. V závěru budeme diskutovat potenciál této metody pro zefektivňování sociální interakce mezi studentem a vzdělavatelem při výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    Expressions of tacit knowledge in the metaphor of the student teacher

  • Popis výsledku anglicky

    In the presentation we deal with the concept of tacit knowledge in the context of teacher training. We will present the results of a qualitative case study, whose objective was to discover how the tacit knowledge manifested in the metaphor of the studentteacher. When getting the empirical material was used for a non-traditional method of conducting in-depth interview called "clean language". In conclusion, we will discuss the potential of this method for streamlining social interaction between the student and the teacher in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-20049S" target="_blank" >GA13-20049S: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů