Umělecký text v didaktickém aparátu čítanek pro primární školy: výsledky analýzy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083084" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083084 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/3420/pdf5" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/3420/pdf5</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2015-2-188" target="_blank" >10.5817/PedOr2015-2-188</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Umělecký text v didaktickém aparátu čítanek pro primární školy: výsledky analýzy
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem empirické studie je představit výsledky obsahové analýzy podob zadání didaktického aparátu čítanek určených pro žáky primární školy z hlediska jeho směřování k naplnění přímé práce žáků s uměleckými texty zařazenými do čítanek.
Název v anglickém jazyce
Artistic text in didactic apparatus of reading textbooks for primary schools:Results of an analysis
Popis výsledku anglicky
The aim of the study is to present empirical results of a content analysis of didactic apparatus reading books designed for pupils in primary schools in terms of its progress towards the fulfillment of direct pupils work with artistic texts in reading books.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
25
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
37
Strana od-do
188-224
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—