Aspekty rozvoje technické tvořivosti žáků středních odborných škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083873" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty rozvoje technické tvořivosti žáků středních odborných škol
Popis výsledku v původním jazyce
Předložená studie je zaměřena na vybrané aspekty rozvoje technické tvořivosti žáků technických oborů středních odborných škol. V úvodu jsme zdůvodnili aktuálnost řešené problematiky, zhodnotili aktuální stav řešené problematiky, vymezili cíle studie a obsah studie. V další části jsme věnovali pozornost vymezení pojmu technické tvořivosti a aspektům rozvoje tvořivosti žáků technických oborů. Následuje shrnutí hlavních poznatků z výzkumu, který byl realizován na střední odborné škole v oblasti rozvoje tvůrčích schopností žáků. V poslední části jsme se zaměřili na náměty a doporučení pro pedagogickou praxi v této oblasti.
Název v anglickém jazyce
Aspects of the development of technical creativity of pupils at secondary vocational schools
Popis výsledku anglicky
The present study is focused on selected aspects of the development of technical creativity of students of secondary vocational technical schools. In the introduction we justify topicality solved problem, assess the current state of the topic, define thestudy objectives and content of the study. In the next section, we paid attention to the definition of the technical aspects of creativity and creativity of students in technical fields. The following is a summary of the main findings of the research, which was conducted at the school in the development of creative abilities of students. In the last part, we focused on the suggestions and recommendations for teaching practice in this area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
9. didaktická konference s mezinárodní účastí
ISBN
9788021081437
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
188-196
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
9. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—