Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lexikální shluky v rámci korpusů anglických právních textů - selekce, klasifikace, didaktické aspekty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086628" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086628 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lexikální shluky v rámci korpusů anglických právních textů - selekce, klasifikace, didaktické aspekty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konferenční příspěvek prezentuje analýzu lexikálních shluků, jejímž cílem bylo určit specifické rysy lingvistické kompetence vybraného výzkumného vzorku a ze získaných zjištění vyvodit didaktické implikace. Studie se zaměřuje na lexikální shluky extrahované ze čtyř anglických žánrově vymezených textových korpusů, kdy dílčí texty byly získány od respondentů, kteří jsou právními profesionály. Prezentovaná analýza byla provedena v rámci disertačního projektu.

  • Název v anglickém jazyce

    Lexical Bundles in English Legal Text Corpora - Selection, Classification, Didactic Aspects

  • Popis výsledku anglicky

    This conference paper analyzes lexical bundles with the aim of determining specific features of the linguistic competence of the selected research sample and drawing some pedagogical implications from the findings. The study focuses on lexical bundles retrieved from four legal genre-based corpora compiled from texts submitted by respondents who are all legal professionals. The analysis presented was conducted within the dissertation project.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů