Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cognition and emotion in the learning of tertiary languages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00088718" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00088718 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Kognition und Emotion beim Lernen von Tertiärsprachen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Auch in der Tschechischen Republik hat sich das Englische als erste Fremdsprache im Bereich des schulischen Fremdsprachenlernens durchgesetzt und das Deutsche wird im Schulbereich als Tertiärsprache angeboten. Im Vortrag wird auf ausgewählte Merkmale der Tertiärsprachendidaktik in der Sprachenkonstellation Deutsch nach Englisch eingegangen, wobei nicht nur kognitiv-lerntheoretische Aspekte, sondern auch emotionale Bereiche fokussiert werden. Im Anschluss an die theoretische Einführung werden zwei Studien aus dem Bereich der Tertiärsprachenforschung kurz vorgestellt, in denen Kognition und Emotion als Forschungsthemen aufgegriffen wurden.

  • Název v anglickém jazyce

    Cognition and emotion in the learning of tertiary languages

  • Popis výsledku anglicky

    In Czechia, similar to other European countries, English has established as the first foreign language in the area of language training at schools. German is usually provided as a second foreign language at schools. The paper deals with selected traits of didactics of tertiary languages, especially in the constellation “German after English”. Thereby, not only aspects of cognitive theory of language acquisition, but also areas of emotion are brought into focus. Following theoretical introduction, two case studies from the area of tertiary language research are introduced which address cognition and emotion as topics of research.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0321" target="_blank" >GAP407/11/0321: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů