Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher’s and their teaching´s influence on the attitude of multilingual students towards foreign languages und foreign language learning focussing on German in language learning biographies.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00100182" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00100182 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Einfluss der Lehrer und ihres Unterrichts auf die Einstellung mehrsprachiger Schüler zu Fremdsprachen und Fremdsprachenlernen mit Fokus auf Deutsch in Sprachlernbiographien

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag wird ein geplantes Forschungsdesign einer Untersuchung beschrieben. Diese Untersuchung sollte sich auf die Einstellungen mehrsprachiger Schüler zu verschiedenen von ihnen gelernten Sprachen und auf die Beeinflussung dieser Einstellungen durch den Unterricht und den Lehrer konzentrieren.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher’s and their teaching´s influence on the attitude of multilingual students towards foreign languages und foreign language learning focussing on German in language learning biographies.

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper a description of an intended research design is provided. This research will focus on the attitudes of multilingual students towards the different languages they have learned and on how these attitudes are influenced by tuition and the teacher.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů