Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00095108" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00095108 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14410/17:00095109
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je na základě výsledků výzkumu formulovat doporučení směřující k redukci nežádoucích odchodů začínajících učitelů pro školy, školskou politiku a pregraduální vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?
Popis výsledku anglicky
The contribution focused on the formulations of recommendations for schools, educational policy and teacher education. The recommended measures are aimed at reducing drop-out in novice teachers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA15-12956S" target="_blank" >GA15-12956S: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů