Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00095108" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00095108 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/17:00095109

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je na základě výsledků výzkumu formulovat doporučení směřující k redukci nežádoucích odchodů začínajících učitelů pro školy, školskou politiku a pregraduální vzdělávání učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focused on the formulations of recommendations for schools, educational policy and teacher education. The recommended measures are aimed at reducing drop-out in novice teachers.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA15-12956S" target="_blank" >GA15-12956S: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů