Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00096934" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00096934 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ojs.pedf.cuni.cz/index.php/ucitel/issue/view/63" target="_blank" >http://ojs.pedf.cuni.cz/index.php/ucitel/issue/view/63</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na rozvoj pojmotvorného procesu v geometrii v průběhu základní školy. Žáci si vytvářejí představy o pojmech na základě své zkušenosti. Některé z těchto raných představ o geometrických tvarech mohou být nesprávné, což může negativně ovlivnit jejich chápání dalších pojmů. V příspěvku jsou ukázány některé možnosti formování žákovských představ o základních geometrických tvarech u žáků 4. ročníku.

  • Název v anglickém jazyce

    Creating images of basic geometric concepts in elementary pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Children form conceptions about the concepts on the basis of their experience. Some of these early conceptions about geometric shapes might be incorect, which might negatively impact children's further understanding of geometric shapes. In this study, we show some ways of forming conceptions of the basic geometric shapes in children of the fourth grade.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    65-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus