Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy: trojúhelník a kruh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00102604" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00102604 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy: trojúhelník a kruh
Popis výsledku v původním jazyce
Žáci prvního stupně si vytvářejí představy o geometrických pojmech na základě své zkušenosti. Některé z těchto raných představ mohou být nesprávné, což může negativně ovlivnit pozdější porozumění žáků geometrickým pojmům. V příspěvku jsou ukázány způsoby toho, jak si žáci 4. ročníku mohou vytvářet představy o pojmech trojúhelník a kruh.
Název v anglickém jazyce
Building images of basic geometric concepts in elementary pupils: a triangle and a circle
Popis výsledku anglicky
Elementary children form conceptions about the concept on the basis of their experience. Some of these early conceptions about geometric shapes might be incorrect, which might negatively impact children's furtehr understanding of geometric shapes. In this study, we show some ways of forming conceptions of the concept triangle and circle in children of the fourth grade.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů