Charakteristiky reflektivního uvažování studentů učitelství anglického jazyka: kvalitativní analýza
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100029" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100029 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Charakteristiky reflektivního uvažování studentů učitelství anglického jazyka: kvalitativní analýza
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá charakteristikou reflektivního uvažování u studentů učitelství anglického jazyka v navazujícím magisterském studijním programu. Prezentovány jsou výsledky kvalitativní (IPA) analýzy, která zpracovává data shromážděná metodou klinického psaní (reflektivních deníků) v rámci profesní přípravy studentů, konkrétně v rámci jejich výukové praxe.
Název v anglickém jazyce
Characteristics of reflective thinking of student teachers of English: qualitative analysis
Popis výsledku anglicky
The presentation deals with the characteristics of reflective thinking in student teachers of English in their master's study programme. Results of the qualitative (IPA) analysis, which analyses data collected through clinical writing (reflective journals) as part of pre-service teacher education, are presented.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů