Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv intervence na rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100088" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv intervence na rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Evropská jazyková politika usiluje prostřednictvím svých strategických dokumentů, z nichž vychází kurikulární dokumenty České republiky, o rozvíjení interkulturní komunikační kompetence již v raných stádiích jazykového vzdělávání. Ambice projektovaného kurikula nicméně zůstávají často nenaplněny a k rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v praxi dochází spíše v omezené míře. S tím souvisí také diskutabilní přístupy k hodnocení interkulturní komunikační kompetence. Příspěvek popisuje, jak bylo k rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v projektovaném, realizovaném a dosaženém kurikulu přistoupeno v provedeném akčním výzkumu. Cílem textu je představit provedené intervence a jejich vliv na rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy a samotnou praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Interventions on Intercultural Communicative Competence Development in Writing in English at Lower Secondary School

  • Popis výsledku anglicky

    European foreign-language policy endeavours to develop intercultural communicative competence already in early stages of the foreign-language teaching-learning process, which is suggested in strategic documents on which Czech curricular documents are based. Ambitions of the projected curriculum however often remains unfulfilled and intercultural communicative competence is developed rather partially in practice. This is also associated with questionable approaches to the evaluation of intercultural communicative competence. The article describes how conducted action research treated intercultural communicative competence development in projected, realised and attained curricula. The aim of the article is to introduce implemented interventions and their impact on intercultural communicative competence development in writing in English in the ninth grade of the lower secondary school and practice itself.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků

  • ISBN

    9788026107644

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    58-75

  • Počet stran knihy

    178

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly