Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Utváření představ o pojmu trojúhelník v průběhu základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100139" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100139 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Utváření představ o pojmu trojúhelník v průběhu základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na rozvoj pojmotvorného procesu v geometrii v průběhu základní školy. Geometrické útvary jsou jedním z prvních témat, se kterým se setkávají žáci v průběhu 1. stupně ZŠ. Již v předškolním věku získávají o útvarech jisté poznatky, které ale nemusí být správné a mohou ovlivňovat vývoj pojmu v pozdějších letech. Ve studii se pokoušíme zmapovat, jakým způsobem se vyvíjí představy žáků o pojmu trojúhelník v průběhu 1. a 2. stupně ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of conceptions of the concept triangle during the basic school

  • Popis výsledku anglicky

    Geometric shapes are one of the first subjects in mathematics education during the early stage of elementary school. Even before entering formal schooling, children gain some basic information about geometric shapes through their everyday experiences. Children form conceptions about the concepts on the base of their experiences. Some of these early conceptions about geometric shapes might be incorrect, which might negatively impact children’s further understanding of geometric shapes. In this study, we try to look at how the conceptions of the concept triangle are developed during elementary and lower secondary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Primárne matematické vzdelavanie - teória, výskum a prax

  • ISBN

    9788055712369

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    16-23

  • Název nakladatele

    Belianum

  • Místo vydání

    Tále

  • Místo konání akce

    Tále

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku