Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace ruských reálií a dějin Ruska v současných českých učebnicích ruského jazyka:cíle a metodologie práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100230" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace ruských reálií a dějin Ruska v současných českých učebnicích ruského jazyka:cíle a metodologie práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vystoupení na konferenci se zabývá představením dizertačního výzkumu. První fáze výzkumu je zaměřena na deskripci vybraných učebnic ruského jazyka s ohledem na vybrané teoretické a výzkumné poznatky řešené problematiky. Získané výsledky analýzy budou interpretovány a analyzované učebnice budou porovnány mezi sebou. Druhá fáze zjištění z první fáze výzkumu o praktický vhled do problematiky z pohledu učitelů. Přípravným krokem bude formulace otevřených otázek a stanovení postupů k realizaci dotazníků, které budou po vyplnění učiteli následně analyzovány a kvalitativně vyhodnoceny a interpretovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of Cultures of Russia and History of Russia in Current Czech Textbooks of Russian Language: Objectives and Methodology of Work

  • Popis výsledku anglicky

    The presentation at the conference deals with the introduction of dissertation research. The first phase of the research is focused on description of selected textbooks of Russian language with respect to selected theoretical and research findings. The results of the analysis will be interpreted and analyzed textbooks will be compared to each other. The second phase of the the first phase of research on a practical insight into the issue from a perspective teachers. The preparatory step will be the formulation of open questions a setting out the procedures for the implementation of the questionnaires that will be filled in teachers are subsequently analyzed and qualitatively evaluated, and interpreted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů