Integrace ruských reálií a dějin Ruska v současných českých učebnicích ruského jazyka:cíle a metodologie práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100230" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100230 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace ruských reálií a dějin Ruska v současných českých učebnicích ruského jazyka:cíle a metodologie práce
Popis výsledku v původním jazyce
Vystoupení na konferenci se zabývá představením dizertačního výzkumu. První fáze výzkumu je zaměřena na deskripci vybraných učebnic ruského jazyka s ohledem na vybrané teoretické a výzkumné poznatky řešené problematiky. Získané výsledky analýzy budou interpretovány a analyzované učebnice budou porovnány mezi sebou. Druhá fáze zjištění z první fáze výzkumu o praktický vhled do problematiky z pohledu učitelů. Přípravným krokem bude formulace otevřených otázek a stanovení postupů k realizaci dotazníků, které budou po vyplnění učiteli následně analyzovány a kvalitativně vyhodnoceny a interpretovány.
Název v anglickém jazyce
Integration of Cultures of Russia and History of Russia in Current Czech Textbooks of Russian Language: Objectives and Methodology of Work
Popis výsledku anglicky
The presentation at the conference deals with the introduction of dissertation research. The first phase of the research is focused on description of selected textbooks of Russian language with respect to selected theoretical and research findings. The results of the analysis will be interpreted and analyzed textbooks will be compared to each other. The second phase of the the first phase of research on a practical insight into the issue from a perspective teachers. The preparatory step will be the formulation of open questions a setting out the procedures for the implementation of the questionnaires that will be filled in teachers are subsequently analyzed and qualitatively evaluated, and interpreted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů