Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-Evaluation the Learning Student Talks for DaF in the Field Report: on Piloting

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100241" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100241 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Selbstevaluation der Lehramtsstudierenden für DaF im Bereich Sprechen: Bericht über die Pilotierung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der vorliegende Text reflektiert die bereits durchgeführten Teile der Pilotierung des Forschungsprojekts, das sich anhand einer Interventionsforschung mit dem Prozess der Entwicklung der auf Sprechen bezogenen Selbstevaluation von Lehramtsstudierenden für DaF sowie dem Einfluss der Förderung der Entwicklung der Selbstevaluation auf die Sprechfertigkeit der Studierenden beschäftigt. Das Hauptziel dieses Berichts liegt primär in der Reflexion der Pilotierung der Instrumente der Datenerhebung sowie der Intervention. Dabei wird besonders auf die im Anschluss an die Pilotierung entstandenen erforderlichen Änderungen im empirischen Teil der Studie hingedeutet.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-Evaluation the Learning Student Talks for DaF in the Field Report: on Piloting

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the parts of the pilot testing of the research project (Intervention Research) exploring the research questions “How does the development process of German student teachers self-assessment related to speaking skill progress? What influence does the development of self-assessment have on their speaking skills?”. The main goal of this report is to describe the pilot testing of the data gathering tools and the intervention phase. In the conclusions, the paper describes the required changes to the prior research design.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung

  • ISBN

    9788021088696

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    123-142

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

    000483894100007