Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104977" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104977 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interkulturní komunikační kompetence představuje nadmíru komplexní a individualizovaný koncept, což je třeba zohlednit při jejím hodnocení. Poster shrnuje zjištění výzkumu, jehož součástí bylo hodnocení rozvoje interkulturní komunikační kompetence, k němuž došlo ve výuce psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. Hodnocení bylo provedeno ve smyslu individuální vztahové normy, tedy způsobem, kdy je míra rozvoje jedince, jež je identifikována po provedení intervence, porovnávána s jeho vlastním výkonem před intervencí. Závěry plynoucí z komparace dat prokázaly vliv intervence na rozvíjení interkulturní komunikační kompetence zkoumaných žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Intercultural Communicative Competence in Writing in English

  • Popis výsledku anglicky

    Intercultural communicative competence represents an exceedingly individualized concept, which needs to be respected when evaluating the concept. The poster summarizes findings of research, which, among others, evaluated intercultural communicative competence development identified in writing in English in the ninth grade of lower secondary school. The evaluation was carried out while respecting individual-progress norm, i.e. while comparing one’s development level/stage/degree identified after an intervention with his or her pre-intervention performance. Outcomes resulting from the data comparison proved an impact of the intervention on pupils’ intercultural communicative competence development.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů