Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Project-Based Learning and Motivation in German as a Foreign Language Class

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106438" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106438 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Projektunterricht und Motivation im Deutsch-als-Fremdsprache Unterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Bereits seit den 50er Jahren des 20. Jhd. wird die Auswirkung diverser affektiver Variablen auf den Zweit- und Fremdsprachenerwerb empirisch untersucht, wobei das spezielle Interesse der Forscher stets der Komponente Motivation galt. Im vorliegenden Beitrag wird das besondere Augenmerk auf die Wechselbeziehung zwischen Motivation und Projektunterricht als Unterrichtsmethode gerichtet. Diese Unterrichtsmethode wird im Kontext ihres Motivierungspotenzials auf die Lernenden dargelegt und erörtert, denn gerade solche Methoden gelten heutzutage als unabdingbare Bestandteile eines jeden handlungsorientiert ausgerichteten Fremdsprachenunterrichts und scheinen für den Lernerfolg im nicht geringen Maße mitentscheidend zu sein.

  • Název v anglickém jazyce

    Project-Based Learning and Motivation in German as a Foreign Language Class

  • Popis výsledku anglicky

    Since the 1950s, the impact of various affective variables on the second and foreign language acquisition has been empirically studied, with the researchers always focusing on motivation. In this paper special attention is paid to the correlation between motivation and project-based learning as a teaching method. This method of teaching is presented and discussed in the context of its motivational potential to the learners, as such methods are currently regarded as indispensable components of any task-based foreign language learning and seem to be decisive for the success of learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research in Foreign Language Pedagogy

  • ISBN

    9788021092174

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    11-24

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku